Wednesday, October 5, 2011

Mungkin Ini Harapan

Sebelum ini, saya ada bgtau disini bahawa saya telah mengutuskan satu surat rasmi kepada Kerajaan Selangor dan Exco yang terlibat berkaitan hal kita ni.

Alhamdulillah, pg tadi lebih kurang jam 7.30 pagi saya mendapat emel daripada Y.B Haji Yaakob Bin Sapari, ADUN Kota Anggerik.  Sila baca balasan emel daripada beliau.


Sama-samalah kita berdoa agar nasib kita dibela dan mendapat hak yang sepatutnya kita dapat.

Disini suka saya ucapkan jutaan terima kasih atas keperhatinan Y.B Haji Yaakob. Jasa anda amat kami hargai. Sebagai rakyat Selangor, khasnya Kota Anggerik inilah contoh permulaan yang baik yang ditunjukkan oleh wakil kita. 

SYABAS Y.B

3 comments:

  1. :) alhamdulillah.....

    thanks pepijat alaf atas info & usaha dlm myelesaikan kemelut rmh kita ni...saya amat mghargainya....trime kasih byk2...jasamu akan dikenang :)

    Trima kasih jg atas krihatinan yg ditunjukkn oleh YB kita....smoga Allah sntiasa bpihak pd org yg benar....

    InsyaAllah jika kita dpt duduki rmh nanti bolehla kita tubuhkan psatuan pnduduk kita sendiri, mcm mana setuju?

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...

    terima kasih Pepijat alaf.. usha anda teramatlah tinggi.. semoga ALLAH membalas kebaikan awak ni.

    minta2 la YB menolong/membela kita yg teraniya ini.

    ReplyDelete
  3. Sama2 Syas, saya fight untuk hak sebagai pengguna. dah lame sangat kita ni customer tp bulat2 ditipu developer. Tengoklah dah berapa ramai yang menderita beli rumah yang x siap. ape kerajaan buat???? lepas tangan...

    Kalo ikutkan hati, saya nak saman Worldwide sebab berjanji kosong. Dan insyaAllah itu akan saya usahkan jika hati ni masih terasa sakit ditipu

    ReplyDelete