Saturday, September 17, 2011

Meter Air SYABAS


Lebih kurang pada jam 6.30 petang, 13 haribulan 9 2011, kami tersempak dengan vendor yang memasang meter air di blok 2 aprtment Seri kejora, syukur, akhirnya meter air secara fizikal telah dipsanag bersama dengan piping equipment seperti pancur mandian, paip sinki dan paip air yang lain.

Sebelum ini pihak pemaju berjanji akan menyediakan air lebih kurang 2 minggu dari tarikh 6/9/2011, terima kasih untuk itu, namun sehingga ke hari ini, 17/9/2011 hanya meter sahaja yang disediakan, bila pili dibukak, habus saja yang keluar. Inikah caranya pihak pemaju menyelesaikan masalah yang ramai pembeli kemukakan?

Cara penyelesaian yang diberikan tidak se gah reputasi yang hebat, malu! Kepada pemaju, kami pembeli tidak akan berdiam diri untuk ini, kami mungkin akan menyuarakan kekecewaan kami di masa2 akan datang, jika kami terus dipermainkan begini, kami akan cube untuk terus berurusan dengan pihak atasan kerajaan dan jika terus menerus diperkotak katikkan begini, adun akan dibuat terus kepada BPA (Biro Pengaduan Awam, Jabatan Perdana Menteri). Itupun atas nasihat dari KPKT (Kementerian Perumahan Dan kajian Tempatan).

Kepada semua pembeli yang melayari blog ini, sila hadirkan diri anda dengan mendaftar sebagai follower atau hantar apa2 saja ke alamat emel yang telah diberikan dalam entry sebelum ini. Kami memerlukan sokongan anda kerana syak kami bahawa pihak pemaju mereleasekan kunci kepada kita hanya untuk mengejar tarikh tamat SnP. Untuk makluman anda, aduan pertama telahpun di ajukan kepada KPKT dan sedang dalam perhatian pihak berkenaan.

No comments:

Post a Comment